Sunday, July 14, 2013

BISKUT PEANUT BUTTER! ORDER DEAR...

Sebagai persiapan menghadapi hari raya yang meriah dan penuh hebat, aku ada barang baik nak hasilkan.


BISKUT PEANUT BUTTER.


RM25/50 biji
RM40/100 biji


Itu hari aku ada cakap kat Twitter, tapi harga lain, ini harga yang betul-betul lepas kos pekerja, bahan mentah serta kos logistik diambil kira. Siapa nak order bolehlah order kat aku, hantar email ke komen kat bawah ni ke (letak nombor telefon, ruangan komen aku memang private so tak payah risau nombor telefon kau tersebar, tak pun melalui twitter).


Aku ambil order sampai puasa minggu ketiga. Kuih dihantar (PosLaju) seawal puasa minggu kedua, paling lewat puasa minggu kedua.


Siapa suka peanut butter, biskut ini sangat bagus, sedap, mengandungi vitamin kacang serta rendah kolestrol.

No comments: