Friday, January 6, 2012

Langgar kucing

Hari Isnin hari tu aku terlenyekkan seekor kucing atas jalan. Macam memandu atas bonggol. Siap boleh dengar bunyi tengkorak arwah pecah krek krek dan darah tersembur keluar pssttt pssttt.




Yang kucing tu pun satu. Masa kereta takda atas jalan, beliau taknak lintas. Bila banyak gila babi kereta, baru tergedik-gedik nak lintas.




Sedih la jugak sebab ini pembunuhan pertamaku di atas jalan.




Dari hari Isnin haritu sampai hari ni. Kucing aku si gemok jadi bengong semacam. Jadi mandom. Macam demam pun ada. Aku syak kucing yang kena lenyek tu datang menghantui beliau.




Aku dah banyak kali try nak lenyek burung atas jalan, tapi tak berjaya. Annoying kau tau burung. Dahlah bila beliau jalan kepala mesti nak tersengguk-sengguk.




Sedekahkan lah apa yang patut kat arwah.

1 comment:

Lizzie Yasmin said...

kene buat kenduri arwah 44 hari..