Tuesday, January 31, 2012

Hukum-hakam

Tadi aku tengok cerita hapa entah yang soal jawab lakibini ni. Sebasi Bersama kot.




Lepas tu Pak Nul tanya kat laki dia ni, "Mana lebih kau minat, kain kapas ke kain sutera." Lepas tu laki ni jawab la kain kapas. Lepas tu Pak Nul dengan Sharipah Shahihihira tanya kenapa tak suka sutera.




Apakebangang sangat soalan beliau ni. Laki tu jawab dengan selamba, "Sebab lelaki kan haram memakai kain sutera." Terus Pak Nul buat-buat gelak beliau yang annoying tu.




Bangang gila sial soalan. Macam ada hari tu, AC Mihizal cakap kat sapa entah, "Kau taknak bernazar cukur kening ke?"




Pft. Jengkel.

1 comment:

Lady RaRa said...

aku pun tak dak lesen motor

bukanlah sebab aku trauma ka takut mati orang lenyek ka hapa tapi masa nak pi test tu, tak buleh bawak helmet sendiri. kena test guna helmet depa. sekali berlejam siak. ada kakak tu sorang pakai tudung putih, bila bukak helmet camcibai tudung jadi warna hitam, ada mamat sorang berpeluh, peluh hitam.

kensel. aku rela mati katak tengah jalan tak berlesen dari kena pakai helmet depa. sekian entry dari aku.