Thursday, January 5, 2012

Koyak-rabak

Sekarang ni aku ada tiga helai seluar yang dah koyak-rabak. Tapi aku tetap pakai jugak.




Aku suka seluar-seluar tu sebab banyak gila babi tempat aku pergi pakai beliau-beliau, banyak gila babi kenangan aku dengan beliau-beliau.




Seluar-seluar itulah yang menemaniku sepanjang enam tahun lepas. Tak sampai hati nak buang, lagipun mahal aku beli.




Jadi sila jangan pandang jelek bila jumpa aku dengan seluar koyakku.




Sebab aku tak pernah pun pandang jelek kat kau walaupun muka kau dah macam seluar-seluar aku. Koyak. Rabak.




Eh bukan tiga helai sebenarnya. Tiga belas helai. Campur seluar dalam.

5 comments:

Lizzie Yasmin said...

jean koyak rabak aku boleh terima, spender koyak rabak dah mcm kene gerit tikus kot.. hahaha

Hikaru Yui said...

klu koyak bawah lutut xda masalah

Dato' Shah said...

Orang kata kalau seluar dalam koyak bleha belakang tu tandanya orang tu selalu kentut. Kalau koyak belah belakang tandanya orang tu selalu tut tut. Betul ke..

Lady RaRa said...

ripped jeans never die.

tapi ripped spenda. baik tak payah pakai spenda langsung kalau nak koyak2. kebarangkalian kote tersepit zip adalah sama besar dengan tak pakai spenda gak.

PokaPola said...

@Lizzie : tikus gerit hapa, lubang besar nak mampus, hahahahahaha.

@hikaru : tak, koyak tang punggung.

@Dato' : hahahahaha, no komen Dato', aku kentut kemut-kemut je.

@Rara : spender pun koyak belakang, jadi kebarangkalian untuk terkapit zip adalah sifar.