Sunday, March 14, 2010

Bagai itik memetik betik

Semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak ni (banyak menjak), aku tetiba jadi sentimental dan nostalgia.





So, aku korek-korek balik iPod aku, cari lagu-lagu lama. Tak banyak so aku download laaaa. Dan sekarang baru timbul rasa respek dengan sorang gitaris ni. Kurus kering dari dulu sampai sekarang, muka berkedut dari dulu sampai sekarang. Nama dia pun pakai tiga huruf je. Tapi main gitar? Pergh, macam dewa! Aku try la sepam dua nak goreng-goreng satu lagu mamat ni.





Hasilnya, "Babi la susah" yang keluar dari mulut aku sebanyak tujuh puluh kali (kenapa tujuh puluh aku pun taktau) dan "Tak boleh ke dia buat lagu yang senang sikit?" sebanyak tiga puluh lima kali (tujuh puluh kali bahagi dua sama dengan tiga puluh lima, ha!).
 




Aku cuma berjaya main satu perseratus dari keseluruhan lagu tersebut. Tidak berbakatkah diri ini? Atau aku patut main gitar pakai kaki pulak lepas ni? Babi la susah (buat kali yang ke tujuh puluh satunya). 













 
ps : Hidup Bersama dari album Un'Metal terngiang-ngiang di telingaku. siksanya bila tak reti main lagu ini.

No comments: