Saturday, March 27, 2010

Jajahilah bahasa penjajah

Soalan nombor tiga : You go falling in love for New Zealand


Soalan empat : Hello mister. I can to help you?


Soalan nombor tujuh : Queenstown is the first distination for do sky


Soalan nombor sembilan : You are like fishing?







Siriusli, macam mana aku nak betulkan ayat-ayat di atas dengan sirius di dalam kelas? Ayat dah macam bangkai, jadi tergelaklah aku hingga menitis air mata sorang-sorang. Hampeh punya prof english. 





..baru aku sedar semalam yang tahap english aku dah jadi tahap longkang sebab exam haritu dia suruh eja empatbelas dalam english, aku pegi tulis fourtheen. Rasanya jawapan yang betul adalah, forthin. Baiklah, janji tak kutuk dah kelas english lepas ni.













Betapa besarnya kemaluanku ini kalau budak-budak sekolah rendah tengok kertas exam aku semalam.



















3 comments:

@fitridzulkifli said...

english sgt fun la bro!





http://fitridzulkifli.blogspot.com

fish said...

bkn fourteen without H ke kai??

PokaPola said...

@ fitri : fun kalau prof kat malaysia

@ botak : bukannnnnnnnn