Monday, March 12, 2012

Lagi mayat dibakar

Aku taknak komen apa-apa pasal budak perempuan yang kena bakar dalam ladang kelapa sawit tu. Cuma aku sedih. Apa lah dosa budak tu hoi? Kau ingat kambing ke kau boleh buat BBQ perisa black pepper?




Dah macam jadi trend pulak bakar mayat dalam ladang kelapa sawit. Setahun berapa banyak kes?




Kes penagih dadah pun bersarangkan dalam ladang kelapa sawit.




Kes budak-budak buat kerja tak senonoh pun dalam ladang kelapa sawit.




Jadi aku mintak, Perdana Menteri Malaysia hapuskan dan haramkan penanaman kelapa sawit di Malaysia kerana ianya bapa segala kejahatan di Malaysia.




Takpun tanam kelapa sawit tu secara hyrofonik ke, tanam tempat yang ramai orang ke macam dalam mall ke.

2 comments:

Lady RaRa said...

laki aku balik marah aku bila tengok aku tengah facebooking

dia kata ada budak hilang, mak ralit main fb. suh anak pi kedai sendiri.

marah sungguh aku. aku fb tapi aku tak penah suh anak pi kedai sendiri. fb bukan best pun! kahkah

Tea said...

Ko punya pengajaran tu buat aku terkelu camne nak bgtau PM nehh..