Monday, February 1, 2010

Ianya Virtual

Setelah hampir dua hari ber'negociate', akhirnya keputusan dicapai. Situasi menang-menang.




Walaupun begitu banyak kenangan yang aku habiskan dengan menda alah ni, terpaksa jugak aku lepaskan, demi untuk tidak mengusung beg yang berat macam babi esok hari.


Lagipun, bila pikir-pikir balik, aku rasa aku dah terlalu tua untuk melangut depan tv dua puluh empat jam sehari main game. Dulu ye la, muda lagi, hingus pun meleleh, sikit-sikit main game, sikit-sikit tidur sampai pukul tiga empat petang, sikit-sikit ponteng kelas. Kalau aku cakap aku dah taknak ponteng kelas, konfem ramai yang gelak terkekeh-kekeh kat aku, dasar longkang punya memba-memba.


Sekarang aku nak fokus ke benda yang lebih penting, seperti pegi kelas setiap hari (cewah), kurangkan berak di pagi hari (salah satu sebab aku lewat ke kelas), bersosial dengan lebih walaupun aku tau aku memang susah babi nak campur dengan bebudak french dan menambah berat badan (yang ni dah dekat lima taun aku try).


So no more video games for me this whole year. Dear microsoft, you have lost your most precious customer, so long sucker!!






ps: boleh la aku beli kasut baru camni, yes!

No comments: