Sunday, January 31, 2010

Disekaun la sangat



Haram cantik gila kasut ni. PF Flyers Number 5. Jalan-jalan dengan harapan nak survey harga kasut sempena musim disekaun, alih-alih terserempak dengan kasut ni. Babi semat gila kasut ni!


Malangnya takdak disekaun, cis!! Asal barang yang aku nak asyik takdak disekaun? Nak BlackBerry 9700 Bold pun takdak disekaun, nak rumah baru pun takdak disekaun, nak jeans baru pun, well ada disekaun tapi still mahal macam haram. Adakah musim disekaun berdendam dengan aku?


Berbaloikah bayar seratus lebih euro semata-mata untuk sepasang sepatu yang aku rasa teramatlah kool?






Jawapannya ya!! Esok jugak aku pegi beli, eh babi esok Ahad, kedai tutup. Isnin aku pegi, Isnin aku pegi!

3 comments:

WP said...

Jangan beli...kena jimat duit... :P

fish said...

tak semart ponnnn

PokaPola said...

wp: aiyo, tak boleh tahan ah, kena beli jugak

wizaq: semat doh, tu gambar dari tepi, nampak kurang semat.