Wednesday, February 17, 2010

Seki, seki.

Tiga hari main seki,
Sakit kaki macamlah babi,
Tetapi kami hepi,
Nak main seki lagi!

(pantun spontan, kerjasama Hizham) 


Tersengih di kaki bukit


Dari kiri : Arip,Mus,Hizham,Hariri,Kahuna,Capub,Saya,Rafizah,Tapai,Faiz
Yang menangkap gambar : Zaim





Trip pegi main seki yang best. Diorganisasikan oleh saudara Kahuna. Walaupun level seki masing-masing (diri sendiri turut termasuk) adalah tahap longkang, namun tiada yang tercedera serius (sakit-sakit lutut, sengal-sengal bontot dan terpeleot buku lali adalah biasa).



Ni kali keempat aku main seki, setahun sekali. Tapi still tak progres-progres, masih di takuk lama. Encik Kahuna jadi penunjuk ajar hari first (dia terer sikit la, SIKIT). 



Sekarang masih lagi kat tempat seki, maybe esok gerak pegi Annecy (cantik), lepas tu pegi Rouen (lepak-lepak sebab still cuti lagi). 
Dan benda paling best adalah aku telah berjaya memecah rekod peribadi, memandu kat France (left-hand drive). Walaupun hampir-hampir melanggar sebuah lori kontena, namun hatiku puas. Dan esok maybe aku akan memandu lagi (aku jadi back-up driver ja). Yes.





ps: kalau aku rajin (KALAU), akan ku edit video-video yang dirakam dan tayang upload kat sini.




No comments: