Thursday, February 4, 2010

I tak rela

OK, aku tak menyokong mana-mana pihak, dan taknak menghasut sapa-sapa untuk mengkucar-kacirkan keadaan yang memang dah kucar-kacir dan yang paling penting aku taknak masuk mahkamah.



Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, aku rasa apa yang aku baca kat paper tadi tak logik tahap gaban. Dari dulu keluar kes ni lagi memang aku dah pikir tak logik, pakcik umur 60 lebih dengan budak umur 20 lebih. babi tak logik. Dan pakcik tu kahwin dah pun. Apakah? Kalau la pakcik tu dah sangap sangat, mengapa tidak dengan bini dia sendiri? Kan senang, habeh cerita.



Keratan yang aku baca tadi memang melampaui tahap kelogikan yang wujud dalam dunia ni, ibarat kalau ada orang cakap yang dia rasa Angelina Joli tak seksi, kau buta ke hapa? Orang sekarang dah boleh fikir sendiri, tak semua bodoh macam dulu. Dan apa pun keputusan yang bakal dikeluarkan takkan mengubah fikiran orang ramai.



KALAU betul budak tu diajak dan dipelawa untuk disontot, kenapa dia tak tolak sambil berkata 'awww, i tak rela u' ? Kenapa nak bagi jugak? Kenapa tak pegi report terus? Mengapa perlu dah masuk baru nak report?



Tak logik di fikiranku.







ps: jangan diriku didakwa, tolonglah.

No comments: