Monday, December 31, 2012

Selamat Tahun Baru

Pejam celik pejam celik, dah 2013 dah. Ramai antara kita yang hilang balapan masa kerana terlalu keras bekerja. Yang malas bekerja juga akan lost track of time. Tadi dalam kereta aku dengar ada pakcik botak tu bagi perutusan tahun baru. Aku pun nak bagi perutusan juga.


Selamat Tahun Baru!!!


Ringkas dan padat bukan perutusan tahun baru aku? Tak payah nak panjang berjela dan mengajak pendengar/pembaca menjerit perkataan "Malaysia" selepas aku jerit perkataan "Satuuuuuu!!".


Sampai sekarang aku konfius. Macam mana nak seleburit tahun baru? Siapa-siapa yang ada manual untuk selebirit tahun baru dengan berhemah selain dari keluar tengok bunga api dan jerit tiga dua satu happy new year.


Oh pasal azam tahun baru pulak. Tak pernah aku ada apa-apa azam yang betul-betul aku berazam nak buat. Tapi tahun ni aku ada satu azam. Azam aku adalah aku nak bangun pagi awal.


No comments: