Tuesday, November 8, 2011

Personaliti

Aku pernah jugak baca buku pasal saikologi, personaliti, saiketeri. Kau tau apa yang aku belajar?



1. Kalau kening kau bersambung, maknanya kau berdengkur macam beruang yang berhibernasi.


2. Kalau kening kau nipis ala-ala wayang cina, kau pendendam macam Lurah Dendam. Lurah? Haha.


3. Kalau rambut kau belah tengah berbentuk M macam sorang member aku yang kantoi gambar dia masa remaja dulu rambut bentuk M masa aku pergi raya haritu, eh panjang pulak explanation, haha. Kalau rambut kau macam tu, maknanya kau kuat cemburu macam isteri kedua.


4. Kalau bibir kau tebal macam Filimon Chipeta iaitu pemain Sierra Leonne, maknanya kau suka mengumpat macam makcik sebelah rumah aku ni, nama dia Makcik Ani.


5. Kalau dahi kau luas macam padang ragbi, maknanya kau berfikiran sempit. Sesempit anak dara tra tang tang.


6. Kalau hidung kau macam serombong kapal, maknanya kau malas keluar rumah. Macam nenek aku, suka sangat lepak atas sofa tengok Astro Ceria.


7. Kalau mata kau besar nak mampus sampai orang ingat mata kau nak terkeluar, maknanya kau sangat kacak bak Tom Kurus, sangat genius bak Hainstain, sangat gagah bak Heron Azis, sangat alim bak Ustad Don, sangat pandai memasak bak Chep Ismail, sangat segala-galanya yang positif. Sumpah.




Betul doh. Setakat ni point yang last tu memang terbukti benar, sebenar seperti yang tiada benarnya.

3 comments:

Lady RaRa said...

ok auw aku nombot 7!

driedroses said...

nombor 7 tu nampak benor menipunye!

WP said...

Eh, saya kenal seorang yang kacak, genius, gagah, alim dan pandai memasak! Betul, tak tipu! lol