Saturday, November 19, 2011

Gaduh besar.

Tadi aku keluar. Lepas tu kau tau, mula-mula tengahari tadi ada motosikal sikit lagi nak langgar kereta. Babi betul.



Lepas tu petang sikit, ada pulak sebijik kereta, sibuk nak mencelah, lepas tu dia langgar cermin sisi kereta. Eh lancau.



Aku pun apa lagi, bukak tingkap, lepas tu aku angkat jari telunjuk menandakan "Fakyu!" Aku keluarkan kepala aku, aku jerit, "Hoi lancau!! Bawak kereta leklok la!!"



Aku turun dari kereta. Dia pun turun jugak. Badan dia besar, tapi apa aku takut, dia yang salah. Aku pergi dekat dia, dia tumbuk muka aku. Eh sial. Aku ludahkan darah gusi aku, gigi depan aku patah.




Dia maki aku pulak. Dalam masa dia memaki aku, aku nampak ada kayu kat atas jalan. Aku ambil kayu tu, aku hentak kat cermin depan kereta dia, tak pecah bai, retak seribu!!




Terus brader tu senyap. Aku lempar kayu tu lepas tu aku terajang perut dia. Tersungkur beb!! Dia nak bangun, tapi aku hentak dengan kayu yang masih kat tanga- eh tak kayu tu aku dah lempar, aku hentak dia dengan siku aku.




Terus dia mampus kat situ. Aku angkat badan dia, letak tengah jalan. Datang treler lenyek sampai hancur.




Babi punya pemandu. Anyway, cerita ni betul sampai dekat ayat "Eh lancau." je. Yang lain tu aku punya imaginasi didorong nafsu. Sebenarnya aku tak nampak pemandu kereta tu, cermin gelap, jadi aku tak berani nak angkat jari telunjuk ke, maki dia ke sebab mana lah tahu kot-kot badan dia macam MalikNor, mampus aku kena belasah.




Cermin sisi aku tak pecah pun, terlipat je. Tapi aku panas. PANAS!! Esok aku pergi gym, kasi ketul-ketul. Siapa cari pasal atas jalan, aku humban masuk longkang.

No comments: