Monday, May 6, 2013

PRU-13

Pertama-tamanya aku dengan lima puluh lima puluh mengucapkan tahniah kepada Barisan Nasional. Lima puluh lima puluh sebab aku sampai sekarang masih atas pagar, rasanya sampai bila-bila pun akan tetap duduk atas pagar ni. Aku harap Transformasi tu betul-betul transformasikan kehidupan seluruh rakyat Malaysia. Nak join aku atas pagar tak? Takmau sudah.


Selain itu, aku juga dengan lima puluh lima puluh mengucapkan tahniah kepada Pakatan Rakyat. Tahniah kerana berjaya mengheret PRU kali ini ke arah yang kompetitif. Serta tahniah kerana berjaya memberi kesedaran politik kepada generasi muda. Reformasi tu mungkin perlu dilakukan dalam parti dulu. Itu pendapat aku sebagai pemerhati politik tak bertauliah.


Dan akhir sekali, siapa pasang bendera parti pergi kemas balik! Jangan biar bendera tu jadi sampah atas jalanraya!

No comments: