Monday, August 2, 2010

Asal-usul

Hari tu ada sorang ni tanya aku kat formspring, apakah itu "PokaPola"




Aku malas nak jawab secara panjang lebar sebab tak cukup space dan err....malas time tu.




Dulu aku cocaholic dan pepsiholic, selalu minum coke dan juga pepsi. Sekarang aku dah stop, lama dah tak minum. So aku gabung la Coca-cola dengan Pepsi, maka terbentuklah PokaPola. 




Satu lagi, desebabkan aku suka dengan polar bear, PokaPola juga boleh ditrenslet sebagai Mencucuk seekor polar @ Poke a polar.




Bila aku kaji-kaji balik, PokaPola adalah Coca-cola dengan dua huruf 'P'. Bila ditrenslet lagi maka jadilah Coca-cola with P's @ Coca-cola with pees. Maka wujudlah banner belog ini. Dan sila harap maklum bahawa coke yang ditambah air kencing tidak wujud, ianya mitos.

No comments: