Saturday, June 26, 2010

Kita lagi bagus

Sewaktu makan-makan dengan orang french petang tadi.




French 1 :    Saya sapot team Malaysia untuk World Cup tahun ni.


French 2 :    Team Malaysia tak lepas pun pusingan kelayakan.


French 1 :    Ala, aku tak kenal pun team Malaysia, tapi aku rasa lagi bagus kalau team Malaysia yang masuk, ganti team France yang macam tahik


Malaysians+French 2 :    Hahahahahahahaha, betul jugak.






Aku nak cadangkan World Cup buat sepuluh tahun sekali, baru ada rasa peluang sekali seumur hidup untuk main World Cup. Kalau tak World Cup jadi benda biasa untuk pemain-pemain bolasepak, tahun ni kalah, empat tahun lagi boleh try sekali lagi.




Dan aku nak cadangkan tiada pusingan kelayakan untuk World Cup, kesemua 195 negara boleh main. Baru best, Bangladesh boleh main, Antartika boleh main, Artik boleh main, Malaysia pun boleh main. Fuh baru meriah.






Baru betul-betul Piala Dunia. Berani tak FIFA?

No comments: