Saturday, January 23, 2010

Likat

Arghhhh, bestnya bangun pagi-pagi pegang stick and gosok-gosok. Serius best, aku tak penah miss walhal sekalipun setiap, gosok sampai puas, amat menyegarkan. Aku sure, rata-rata remaja buat, kanak-kanak pun digalakkan jugak (gelak sendiri teringat A. Galak). 

Yela, walaupun penat baru lepas kena kejar dengan mangkok tandas gergasi dalam mimpi malam tadi (jangan nak gelak, tampo kang), benda ni kena buat jugak. Bak kata mak aku dulu, jangan tinggalkan sehari pun, sebab benda ni mendatangkan rasa yakin dalam diri.

Pernah sekali tu aku terlupa letak paste, sakit macam haram, habis merah-merah. Aku kalau gosok habis keluar air putih-putih segelen, hamek ko, baru betul-betul puas.

.
.
.
.
.
.
.


Pastu kumur ada la dalam patbelas kali, baru habis keluar sisa-sisa makanan dalam mulut aku tu. Baru rasa konfiden nak pegi kelas mulut bau wangi setelah gosok gigi.

No comments: