Thursday, November 18, 2010

Tisu

Hari tu aku balik kampung. Stop kat R&R. Tengah lepak-lepak minum, tetiba ada sorang pompuan yang betul-betul menceriakan hari aku sekeluarga.




Dan pompuan ni betul-betul menguatkan lagi teori aku yang setiap tandas awam perlu ada tisu sekali biarpun dah ada hos air.




Tua la jugak pompuan ni. Orang Siam kot, sebab dengar dia cakap-cakap Siam dengan geng-geng dia. Pakai seluar slack warna coklat muda.




Memakai seluar slack yang senang menyerap air adalah salah jika anda ingin ke tandas awam tanpa tisu. Sebab corak bulatan besar akan kelihatan di bahagian punggong anda.




Tapi terima kasihlah puan kerana membuatkan hari saya dan keluarga saya gembira dan riang ria. Nak rasa kesian pun tak jadi sebab aku tak boleh stop gelak. Hahahahahahaha.





Moral, sediakan segumpal tisu di dalam poket, mana tahu jika perut meragam.

No comments: