Friday, November 19, 2010

Bila mereka memandu, kita takut.

Ramai kawan-kawan pompuan yang aku kenal selalunya berpegang kepada prinsip Aku nak jadi boss sepanjang hayat, taknak ambek lesen. Jauh di sudut hati aku, terlintas sedikit rasa bersyukur. Mungkin bernyawa-nyawa insan dapat diselamatkan.




Call me sexist if you want, I don't care. But driving is not for all women. In fact, driving IS NOT for women. Why?




KCM 8009. A bitch is driving that car. Sila berhati-hati kalau anda terserempak dengan minah ini. Dia memandu ibarat --------------- (isi dengan kata sekesat mungkin). Aku jarang nak marah-marah. Tapi kalau dah tahap nak langgar hentam kereta, sapa tahan beb?




Ini baru satu. Kalau nak list memang banyak. Lahancahau punya pompuan.




Kepada kaki ekor, kalau hampa ambek nombor ni, konfem menang jackpot.

4 comments:

WP said...

Haih haih haih...disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga...

PokaPola said...

@ WP : bukan nila setitik. nila dah lebih dari satu belanga

Sya said...

aku setuju...aku pun pompuan, tapi aku hebat bwk keta..ekekeke...!! OMG sorry puji diri sendiri..sila membesar di ampang, u'll be a good driver..haha..

But so true..most of lady driver mmg sgt mendtgkan problem. Kebanyakannya bila time nak menyelit atau tukar lane..annoying..!

Bukan kutuk kaum sendiri, it's just not womans' experties..

PokaPola said...

@ Sya : hahahahaha, kan bagus kalau semua pompuan mengaku macam tu, hahaha