Saturday, November 13, 2010

Rosak

Lebih kurang limatahun lepas aku belajar gitar, sebab nak teman member yang nak belajar. Aku takdak la obses sangat time tu.

Tapi lepas setahun, aku jadi best, terus hormon mencurah-curah time main gitar.

Dua tahun lepas tu aku belajar camna nak nyanyi sambil main gitar. Kali ni bukan setakat hormon, dengan anak-anak berudu putih sekali mencurah-curah.

Tiga tahun lepas tu aku belajar upload video kat youtube. Tak best sebab nyanyi lagu orang, terutamanya lagu Oasis.

Empat tahun lepas tu aku belajar tulis lagu sendiri. Dan post kat Youtube. Tak best jugak sebab aku hentam. Pura-pura suara sedap nyanyi lagu tinggi-tinggi. Padahal tak sedar suara macam lahanat.

Sekarang. Group Oasis dah pecah. Aku rasa aku bertanggungjawab sebab rosakkan lagu diorang dua tahun lepas, am so'eh gala'as.

Tadi aku rosakkan lagu sendiri. Takpa, lagi dua tahun aku stop.






Cinta Katak. Ong kedek. Ong kedek-kedek.

No comments: