Monday, January 14, 2013

Sharifah paling bangang dalam Malaysia

Sharifah Zohra Jabeen. Entah siapa-siapa. Aku pun baru dengar nama beliau di Facebook. Laman sosial ni ada guna juga sebenarnya selain dari ucap hari jadi dan mengajak ke majlis perkahwinan macam bulan dua nanti ada kawan aku kahwin di Jitra aku je yang belum kahwin lagi celaka teremosi pulak.


Berbalik kepada sharifah ini. Panas jugak jantung aku bila tengok video ini di Youtube.


Aku sanggup tengok video tu sampai minit kelapan sahaja. Malu bila ada orang bodoh macam tu, aku pulak yang jadi malu nak tengok sampai habis.


Kau bercakap dengan penuntut universiti, mahasiswi. Dan kau persoalkan pasal "respect". Fakyu. Dari yang aku tengok, Sharifah babi ni yang tak hormat mahasiswi tersebut dengan melaungkan perkataan "listen" sebanyak beberapa kali bilamana mahasiswi ni tak sempat lagi habis cakap, dan dengan mempersoalkan jurang umur. What the fuck sial? Otak letak mana setan? Tak ada persoalan jurang umur sebab kau bercakap dengan orang dewasa jugak, bukannya dengan kanak-kanak tadika.


Dan masya-Allah, kenapa la kau bengap sangat babi? Apa kaitan masalah mahasiswa dengan masalah ikan jerung? Apa kaitan lah babi? Adakah Sharifah ini bercita-cita ingin menjadi pengacara National Discovery? Palat sungguh perangai kau itu Sharifah.


Dan, yang paling penting, mahasiswi India tersebut bercakap dari fakta, bukan omong kosong. Bukan macam kau yang cakap melulu macam palat. Tajuk forum ke debat apa entah tu nama dia "Suara Mahasiswa", biarkanlah mahasiswi tu bercakap, yang kau sibuk nak mencapap burit kau tu kenapa? Puki. Baik kau letak tajuk forum tu sebagai "Suara Pantatku, Seorang Sharifah Jerung".


Dan tolonglah, jangan keluarkan ayat, "Kalau kau tak suka kerajaan, keluar dari Malaysia", itu adalah ayat orang yang sudah hilang idea, ayat orang yang sudah kering otak akan apa yang dia mahu bahaskan. Kamon lah, kau tu nampak cerdik, tapi bodoh tahap bendul pintu.


Aku tak marah. Cuma aku boleh rasa apa yang mahasiswi tu rasa. Buat forum bertajuk "Suara Mahasiswa" tapi minah Sharifah ni dok potong cakap mahasiswi ni sambil berkata "I respect you", fakyu Sharifah fakyu.


Fuh, menggil jugak tangan aku nak taip entry ni, berderau darah punya pasal. Dan yang paling memalukan, pelajara-pelajar dalam dewan tu bersorak bertepuk tangan menyokong Sharifah pantat ni. Pondan, pengecut, bacul. Bukan nak cakap besar, tapi kalau aku dalam dewan tu, aku akan tampil ke depan dan berdiri di belakang mahasiswi India tesebut sebagai tanda sokongan kepada beliau. Suara Mahasiswa la setan!!


"I support one thing Ambiga do, that is human right, and it is my right today and all people right to speak of my right, to you."


Cakap tak serupa bikin. Hak dia bercakap, dia jaga, hak mahasiswi tu bercakap, dia potong. Zionis punya perangai.


Sharifah Zohra Jabeen, anda telah memalukan diri sendiri di hadapan semua mahasiswa Malaysia (kecuali yang dalam dewan bersorak untuk Sharifah ni). Bravo madame bravo!


Maaflah andai entry ini terlebih carutan, gua panas gua panas gua panas. Kahkahkah.




Dan ingin aku tegaskan di sini bahawa aku dan Lady Rara bukan saudara. Setan betul lah. Dalam pertalian saudara aku, belum ada lagi yang berperangai sebegitu rupa, minta dijauhkan dan minta Lady Rara kembali ke pangkal jalan.

8 comments:

Anonymous said...

Good entry.

yui said...

sakit jiwa gak la bila org cakap pasal education dibalasnya ikan jerung...haduiiii






apasal dgn lady rara?

Simps said...

i nak sampaikan sebuah lagu kpd die.
Listen-Beyonce
http://www.youtube.com/watch?v=y4gimHC7fKs

cahaya penghafal said...

Lain yg diperkatakan..lain pulak dijawabnya... sibuk berbicara soal makhluk ALLAH...tapi diri sendiri tak mahu tutup aurat.Tak suka dgn Malaysia , keluar dri Malaysia ??? Dah dia tak suka tutup aurat ikut undang2 ALLAH , patut dia yg keluar dri bumi ALLAH...bila ISLAM sekadar di i/c

Unknown said...

ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListenListenListen
ListenListenListenListen

Anonymous said...

Terrrrrbaiiikk!!!!

Anonymous said...

ko je tak kawen lagi. kawen la ngan aku =P

-gadis yg dipakse kawen ibunya padahal baru 23 masih nak enjoy-

Anonymous said...

Eh, bukan ke ko kawan cemolot ngan lady rara tu ke?? Ahaks..