Monday, January 28, 2013

Bergaduh menatang apa setan?

Aku pelik ni aku pelik. Yang gaduh tu orang lain dengan orang lain, kenapa nak tulis link blog gaduh-gaduh tu kat blog aku?


Aku tak ingatlah ada orang lain ingat atau tidak, tapi pernah sekali blogger pemes yang gemuk yaitu obe tulis pasal gambar member-member aku dalam salam perantauan. Katanya itu gambar palsu. Gua tak ambil port. Kahkahkah.


Siap ada yang post link blog obe kat ruangan chat dalam blog aku. Tapi macam aku cakap, aku tak ambil port. Lantak hang lah setan nak kata apa. Janji tak kacau hidup aku.


Aku bukan takmau join aksi gaduh-gaduh di laman sosial ni, tapi aku rasa seolah-olah tiada guna. Keyboard warrior bak kata orang sekarang. Hebat pumpang pumpang di belakang keyboard, tapi haram tak ada hasil. Bawa-bawalah menjadi produktif sikit dan jangan kacau kain orang, kang kain sendiri pulak yang terlondeh, kahkahkah.


Dah. Aku nak baca buku. Langsung tak minat nak gaduh-gaduh berkaitan hal yang langsung tiada kaitan dengan hidup dan mati aku. Bukankah anda semua juga harus jadi begitu?


Mona Fendi. Wuu~~

1 comment:

Anonymous said...

like