Monday, April 1, 2013

Monolog : Aku & Kucing #4

Weh buat apa?

-Aku tengah baca buku.

Oo.

-Kau nak apa? Jangan kacau aku.

Tak. Aku bosan ni.

-Pergi lah kacau almari sana. Jangan kacau aku.

Kau baca buku apa?

-Analisa Kewangan.

Best ke?

-Jangan kacau boleh tak? Aku ada periksa esok lusa. Jangan kacau.

Best ke buku tu?

-......best.

Mesti kau pandai kan?

-Boleh la.

Kacak pulak tu.

-...

Baik hati lagi.

-Kau nak apa sebenarnya ni?

Betul. Kau pandai. Kacak. Baik.

-Kau nak apa setan? Makanan kau habis ke?

Haah.

-Suruh la orang lain pergi isi, aku sibuk ni.

Orang lain mana ada. Semua keluar.

-Padan muka. Pergi la isi sendiri.

Aku lapar ni.

-Jangan kacau aku.

YAHUDI!

-Aku sibuk ni! Yahudi apanya?!

ISRAEL!

-Gemuk!

...

-...

Weh.

-APA LAGI SETAN?

Tengok ni. Comel tak aku guling-guling atas kapet? Tengok la.

-Menyampah betul aku perangai kau ni. Time lapar baru cari aku.

Comel tak comel tak? Aku lapar ni....

-HALAH HALAH JOM AKU ISI MAKANAN. KACAU BETUL GEMUK NI!

Takpelah. Sebenarnya makanan aku banyak lagi tu. Saja kacau kau baca buku. Babai.

2 comments:

Archird Nasir said...

KahKahKah!! Ko tunduk juaa dgn saiko si Gemok??! Hahahahaha...

fazz said...

macho gila Gemok