Wednesday, August 24, 2011

Rentetan limabelas.

Sepanjang limabelas minit dalam kereta ontheway balik rumah.




1. Pemandu kereta pakai headphone. Bukan earphone, tapi headphone yang besar gajah tu. Bahaya la oi pakai menatang tu kalau memandu. Apa kereta kau takdak radio ke kak?




2. Bendera jatuh. Ini kali kedua dah. Tahun lepas sekali. Nasib baik yang tahun ni dapat free masa lalu kat depan apa-entah-kebudayaan. Aku tengok kat kereta orang lain ok je, tak jatuh pun. Ke bendera tu memang taknak lekat kat kereta murah? Mungkin kot.




3. Mamat terhegeh-hegeh nak isi minyak. Padahal nak isi seploh je, ambek masa macam isi minyak treler full tank. Aku nak balik makan megi la! Kang kelas tak sempat.




4. Dah lama, tapi aku nak cakap jugak. Pelekat P sudah tinggal kenanangan, at 24 years old. Proud or ashamed? Proud sebab dulu aku banyak komitmen lain. Hahaha.




5. Biar apa orang kata, aku tetap rasa Satria Neo adalah seksi. Bontotnya begitu menawan dan comel. I'll have that one day.







Dan lawak pasal Satu Berita Seribu Interpretasi kini menular kat fesbuk. Hek eleh, letak la kredit untuk pencipta yang hensem sorang tu, muahahahaha.

1 comment:

emak. bukan penari tiang said...

kan? mereka tak nampak kau la wey..

tapi aku nmpk awal2 kan? kan?

sayangilah aku..