Monday, August 22, 2011

Qanaah.

Kebongokkan di fesbuk. Status seorang hamba Allah yang perasan best.




"Eleh, beli kereta mahal-mahal pun pinjam dekat bank jugak."




Dan hamba Allah ini adalah masih belajar. Berapa ramai orang yang beli kereta bayar tunai kat Malaysia ni? Kau nak beli Viva (yang tak mahal) pun kena buat bank loan. Haish, memang dungu lah budak ni. Kesian betul.




Ini jenis orang yang tak boleh tengok orang lain senang. Ada je benda buruk pasal orang tu yang dia nak cari. Konon-konon dia lah paling bersederhana, paling qanaah. Haktuih lah.









3 comments:

Lady RaRa said...

buleh aih beli keta cash

keta tahun 1985 datsun warna merah

kalau sudi bawaklah! muahahahah!

silverlocket said...

Giler nk bayar cash. Nanti LHDN stalks. Padan muka.

LuC_SaVaRD said...

kalau tuh pemikiran dia, keta lembu pun dia takleh beli...
Bullsh*ts only comes from a*sholes..kan?
hahahaha