Saturday, August 6, 2011

Jefri bukan aku (part II)

Hari khamis haritu. Ada orang tepon aku. Tak kenal.





Pihak sekolah mencari Jefri. Wadefak? Tak habis-habis la si Jefri menyusahkan aku. Pihak sekolah tu cakap anak dia dah tak datang sekolah. Pihak sekolah nak konfemkan yang betul ke Jefri ni nak berhentikan anak dia sekolah.




Kelakar ada. Pelik pun ada. Rimas pun ada. Boleh pulak si pihak sekolah tu pergi cerita kat aku sedangkan Jefri bukan aku.





Tak bertanggungjawab betul la Jefri ni. Dah tukar nombor tu, informla kat semua orang. Inform kat fesbuk ke.




Jefri Jefri. Misteri betul.

1 comment:

Lady RaRa said...

aku lah yang tick 'saya basah' tu

ok bai jefri..