Tuesday, July 5, 2011

Suara kecil di dalam kepala

Kenapa.kalau.aku.baca.ayat.macam.ni.suara.kecil.dalam.kepala.otak.aku.baca.perlahan.lahan.berhenti.untuk.setiap.perkataan.




Kenapa............kalau............aku............baca............ayat............macam............ni............suara............kecil............dalam............kepala............otak............aku............baca............panjang............panjang............




KENAPA KALAU AKU BACA AYAT MACAM NI SUARA KECIL DALAM KEPALA OTAK AKU MARAH-MARAH.




Kenapa!kalau!aku!baca!ayat!macam!ni!suara!kecil!dalam!kepala!otak!aku!menjerit!jerit!





Suara kecil dalam kepala otak aku berbisik bila baca ayat seterusnya, (ayat ni la membuatkan suara kecil dalam kepala otak aku berbisik, shhhh).




Suara kecil dalam kepala otak aku pandai menyanyi bila baca ayat: La, la, la, la, la, la, la, la, la ,la.




Suara kecil dalam kepala otak aku boleh tukar-tukar suara :


A : Hai apa khabar?

B : Hai, saya sihat. Awak apa khabar?

A : Saya demam, tak sihat. (suara kecil pura-pura demam)

B : Kesiannya. (suara kecil buat suara kasihan)






Kalau boleh letak mikropon dalam kepala otak kan best, teringin nak dengar macam mana suara beliau.

1 comment:

Unknown said...

waaaahhhh..sye pon slalu pk mcm tue..