Sunday, July 3, 2011

Olé!!

Sekarang ni ada Copa America, kat Argentina. Perlawanan bolasepak untuk benua Amerika Selatan. Ada doblas negara yang layak masuk. Benda pertama yang terlintas kat kepala aku bila dengar doblas ni (yang tiada kaitan dengan bolasepak) :




1. Argentina : Anjing betina? Wurf-wurf!


2. Bolivia : Bollywood. Eh Che Geuvara dari situ ke?


3. Brazil : Amazon. Bukan yang jual buku tu. Hutan Amazon.


4. Chile : Santiago. Ibu negara Chile. Sebab dulu aku main hapal-hapal ibu negara, ini yang paling senang nak ingat.


5. Colombia : Keristopo Kolombus.


6. Costa Rica : Taktau apasal, tapi bila dengar Kostarika, aku terbayang orang hitam.


7. Ecuador : Matador.


8. Mexico : Awek Mexican. Mamma-mia!


9. Paraguay : Uruguay.


10. Peru : Kawan aku, sebab dulu dia punya email, kepala_peru.


11. Uruguay : Homer Simpson sebab dia ada satu espisod, dia gelak sebab dia baca Uruguay, "You are gay." Hahaha, bodoh punya Homer.


12. Venezuela : Vuvuzela, ciptaan paling annoying yang pernah dicipta. Prettttt-preeeettttttt.








Astro ni bangang sangat la. Hujan sikit, dah takdak siaran. Kalau aku cipta parabola berpayung konfem laku.

No comments: