Wednesday, March 26, 2014

Aku dah agak dah

Aku rasa kapal terbang tu ada je mendarat kat mana-mana tu. Nanti-nanti jumpa la tu. Lokasi paling logik aku rasa dia ada dekat Pulau Maryahhozawa, satu pulau bawah sikit pada Jepun, sebelah Laos.


Tadi member aku bagitau, melalui whatsapp, kapal tebang tu ada dekat Vietnam. Depa simpan kapal terbang tu dalam gudang besar. Memang tak ada siapa pun tahu, kawan aku je tahu. Kau tunggu je la nanti, dah keluar paper kau tahu la.


Sepupu kawan aku yang kerja MAS cakap tadi, kat Facebook, yang kapal terbang tu sebenarnya ada kat Banjaran Titiwangsa. Orang asli situ dah jumpa dah, tapi tu la, negara kita pergi cari tempat lain padahal kapal terbang tu ada je dalam Malaysia. Paling lambat pun lusa keluar tv la tu.


Kau pernah dengar pasal Bermuda? Aku rasa kapal terbang tu kena kidnap dengan alien, macam kat Bermuda. Selalu sangat dah jadi kes macam ni, cuma kes macam ni takkan keluar surat khabar, berita kat tv pun tak berani tayang. Aku banyak baca kes macam ni, tapi kena pandai cari la, selalunya dekat blog-blog orang selalu tulis.


Terhempas la aku rasa. Dah lama sangat kot. Kalau kau tengok Aircrash Investigation, kalau kapal terbang terhempas, lebih kurang macam ni la jadinya. 


Ustaz aku baru bagitau tadi, kawan dia cakap kapal terbang tu masuk lubang hitam. Lubang hitam tu kalau kau masuk, peh, memang macam ni la jadi dia, tak dapat dikesan radar primer sekunder tertier quadruple semua. Dah confirm dah ni aku rasa.


Laa, dah keluar berita ke cakap kapal terbang tu terhempas? Kan aku dah bagitau kau dulu. Aku dah agak dah. 

No comments: