Thursday, October 20, 2011

Telefon

Dulu kan masa aku kecik..




Aku selalu tengok makabah aku tepon orang pakai tepon rumah. Everytime diorang tepon orang, ayat first mesti "Hello boleh cakap dengan sipulan sipulan?"




Tu kira ayat feberet sapa-sapa la pun kan kalau tepon pakai tepon rumah. Kau tau apa aku pikir dulu?




Aku pikir yang everytime kau tepon orang, call kau tu akan sampai dekat satu center, then baru center tu cari nama sipulan yang kau nak cakap tu.




"Pergh power gila center tu, semua orang dia kenal." <----- ayat yang selalu bermain dekat kepala kecik aku dulu.




Lama jugak la aku pikir macam tu, sampai aku sedar yang kau tepon terus sampai direct kat rumah orang tu.




Betapa bijak kan aku masa kecik dulu. Hah sampai ke tahap itu pemikiran aku, hahahaha. Or atau terlampau bangang, tapi bagi aku, aku sangat bijak. Dan hensem. Tengkiyu.

2 comments:

WP said...

Wah, memang bijak...tapi lagi bijak kalau kamu dapat membuka satu call center macam tu... :P

emak. bukan penari tiang said...

tang bijak, ok

tang hensem? aku kurang percaya