Monday, December 27, 2010

Selamat tahun baru

Sorotan tahun 2010 :



Ada yang best, ada yang tak best. Tapi kebanyakannya tak best.


Banyak eksperimen. Dan sangat berbaloi. Demi kepentingan sejagat. Best.


Aku baru sedar yang aku sebenarnya hensem pemalas gila babi. Babi pun tak malas macam aku. Tak best.


Aku baru sedar aku hanya suka Matematik. Subjek lain aku cuma boleh tahan sebulan. Lepas sebulan aku rasa bosan, kecuali Matematik.Tak best.


Berat badan aku haram tak naik-naik. Macam babi. Tinggi naik pulak. Tak best.


Aku baru sedar aku tak boleh jadi insan hipokrit. Sebab dulu kecik-kecik aku suka membohong. Sekarang tiap kali aku bohong, aku rasa bersalah. Best.


Azam tahun 2010 iaitu nak jadi pandai uruskan kewangan tak tercapai. Tak best. Tapi best habehkan duit.


Aku baru sedar kaki aku sebenarnya memang busuk seperti yang diwarwarkan. Kalau bau dekat-dekat boleh high. Best. Eh tak best.


Aku baru sedar yang aku dah berusia. Best. Rumah kata pergi, kubur kata mari la dey.




Azam tahun baru :



Sama macam tahun lepas dan tahun lepas-lepas. Nak belajar uruskan duit, dan carik bini.






SELAMAT TAHUN BARU. TAKYAH LA PERCAYA BENDA KARUT 2012 NAK KIAMAT TU, RASANYA LAGI AWAL KOT.

No comments: