Monday, October 18, 2010

Adoi

Hari Ahad hari tu pergi air terjun. Mandi-mandi, rendam-rendam, cuci-cuci mata-mata. Sejuk.




Sampai balik rumah tengah hari tu kan, aku sakit belakang. Upper back, bukan lower back, lower back tu normal. Ini sakit macam babi. Nak duduk, sakit. Nak baring pun sakit. Nak golek-golek apatah lagi, rasa macam nak tercabut tulang belakang.




Toleh kanan, sakit. Toleh kiri pun sakit. Habis, takkan aku nak tengok stret ja kot??




Aku terpikir jugak. Adakah disebabkan aku merokok time aku bermandi-manda tu aku disumpah jin (tapi tak logik sebab jin makan asap, so, dengan merokok, aku memberi makan jin, kan?) ? Ataupun sebab aku kencing dalam air terjun tu? Ini bukan calang punya sakit.




Ini sakit paling sakit. Asal aku paling ja, sakit, asal aku paling ja, sakit.

2 comments:

nizam omar said...

sakit tu penghapus dosa..ingat lah sikit nikmat sihat.hehehe

PokaPola said...

@ nizam : T_T