Saturday, August 23, 2014

Buang Tebiat

Aku sekarang ni jarang gila babi dah buka-buka belek blog sendiri dekat laptop. Al mahakluhumlah, zaman dah canggih, laptop tinggal sekadar tempat untuk muat turun secara haram, memainkan fail yang dimuat turun tadi (oh btw, sekarang ni aku tengah layan series Person of Interest, boleh tahan sedap), serta main permainan video. Sekarang ni pun aku tengah buang tebiat, bukak blog sendiri guna laptop sendiri. Kahkahkah, entah macam mana la rupa tebiat sampai dibuang sesuka hati oleh ramai orang.


Bersyukur ke hadrat Tuhan, disebabkan aku membuang tebiat, aku dapat satu jenaka yang aku rasa salah dari setiap sudut.


Taraa!




Aku tak tahulah yang pergi search tu umur berapa tapi apa-apa umur pun,aku tetap rasa ianya kelakar, dan salah! Kot ye pun nak mencari awek, carilah yang atas umur bukannya bawah umur.


Ini nombor awek tingkatan satu bagi siapa-siapa yang duduk area Selangor.












Haa aku dah letak ayat cantik situ, kalau ada lagi yang search di google, dapat la trafik percuma, kakaka. Setan setan.

No comments: