Tuesday, September 6, 2011

Potong stim.

Tadi aku pergi makan roti canai. Brader (pakcik sebenarnya) yang jadi waiter kat situ masih ingat muka aku walaupun dah sebulan tak pergi breakfast kat situ, yelah, dalam Malaysia ni aku sorang je mata besar macam makhluk asing, mana dia tak ingat. Aku baca Metro, ala suratkhabar yang selalu memaparkan berita mengghairahkan tu.




Tadi ada dua berita yang tak berapa nak mengghairahkan.




1. 'Larian bogel.' Hahaha, tajuk dah macam cerita lucah. Padahal cerita sebenar adalah, seorang lelaki berlari bogel ke balai polis setelah anak gajah beliau disiram air panas. Oleh bekas kekasih. Di dalam hotel. Hahaha, loser, yang lelaki loser, yang perempuan pun loser. Yang perempuan ni siap bawak pisau, batu dan apa jadah entah lagi dalam beg dia. Dia tak puas hati sebab lelaki tu nak putuskan hubungan. Hubungan apa? Hubungan kelamin la kot, sebab tempat kejadian adalah di hotel.



2. Tajuk tak ingat. Tapi tempat kejadian di Kangar. Lelaki disimbah asid tetap tabah ingin menjalin hubungan dengan Natasya. Natasya itu adalah lelaki berperwatakan wanita ataupun bahasa kurang hajarnya adalah pondan. 'Saya tetap ingin menjalin hubungan dengan Natasya walaupun tidak direstui oleh kedua orang tua saya'. Hek eleh, bukan mak bapak kau saja yang tak restu, nabi pun tak mengaku umat. Budak lelaki tu umur baru doploh, yang pondan tu pulak dah doplohlapan kot. Geli aku membaca. Potong stim pepagi macam ni, literally.







Lecturer aku cakap kereta Proton Wira sekenhen kat UK adalah duaratus pound. Apa nak heran, Volkswagen Golf sekenhen kat France pun duaribu euro je, inikan pulak kereta tin milo macam wira tu.

No comments: