Tuesday, June 14, 2011

Pigida?

Isu Pekida suruh Syamsul minta maaf sebab penggunaan Ayahanda dan Abang Long.




Ceit. Sebagai seorang yang agak mengikuti perkembangan berita tanah air. Tak pernah aku tau sebelum ni yang Pekida ada pakai codename macam tu. Tup, tup suruh minta maaf.





Yang pelik kan. Pekida kata, penggunaan codename tu memberi gambaran negatif kepada Pekida sebab filem tu kan filem gangster. Tapiiii, haram berapa orang dalam Malaysia ni yang tau penggunaan codename tu dalam Pekida selain geng Pekida sendiri?




Bongok la Pekida ni. Dia sendiri yang pi bukak rahsia pasal penggunaan codename tu, lepas tu suruh orang mintak maaf. Kalau macam tu, raja pun kena suruh Syamsul minta maaf jugak sebab Ayahanda kan bahasa istana. Haish.




Aku dengar kan, tak tau la kebenarannya, aku dengar je la. Pekida is under investigation sebab.....ish takmau lah cakap, nanti aku kena minta maaf dengan dorang pulak.  











Sekarang tak kira lu ayahanda ka, lu abang long ka, nasi goreng daging merah gua bila mau siap!!

No comments: