Friday, April 2, 2010

Kelawar-raga

Dilema.




Aku memang dah decide takmau balik Malaysia tahun ni. Tapiiiiiii, aku baru teringat satu benda.




Adik pompuan aku hujung tahun ni SPM. Shit, takkan takmau balik? Dulu time dia PMR aku buat bodoh ja, sebab ye la PMR tak penting sangat, just tiket untuk masuk asrama.




Tapi ni SPM macha, tiket untuk sambung stadi, kalau result tak gempak macam mana nak masuk unibersiti kan? Dalam kepala hotak aku sejak tahun lepas (entah macam mana aku boleh terlupa) adalah aku nak balik Malaysia time summer dan buat tusyen intensif untuk adik aku before dia SPM.




Dem, terpaksa lah aku cuba untuk mengikat perut beli tiket flight demi masa depan adik sendiri (yep, i'm a good brother, adik-adik aku sendiri cakap).




So,kalau aku jadi balik, no more astro for her this year!!!!*gelak syaitonn*















Big brother is watching you and will always be. 

No comments: