Wednesday, June 13, 2012

Euro 2012

Bila aku tengok bola dekat televisyen, aku rasa dengki. Dengki dengan penonton-penonton yang boleh pergi stadium. Kalau dekat dengan rumah aku, paling kuat pun perlawanan antara Penjual Ikan dengan Penjual Ayam. Yep, pasar malam di stadium.


Tambah-tambah masa Euro 2012 ni. Kalaulah aku dapat pergi stadium tengok bola, memang aku akan jadi manusia paling girang dalam dunia.


Tetapi bila tengah stim melayan Euro ni, brader kamera boleh pulak pergi dekat-dekat dengan penyokong dalam stadium yang jenis tak pakai baju. Badan nakharam punya penuh dengan selulit, bulu terkeluar ikut pusat, teteklelaki bergoyang-goyang. Terus aku bersyukur sebab aku tengok bola kat rumah.


Memang takdak ke penyokong perempuan yang jenis pergi stadium lepas tu bukak baju sekali?

No comments: