Saturday, November 26, 2011

Reaksi tonton video

Kau pernah terfikir tak apa reaksi orang bila diorang tengok sesuatu video?




Doktor : "Hmmm, susuk tubuh yang sihat. Anatomi badan mereka nampak kental. Ouh wow, tulang belakang yang fleksibel. Kalau kau tengok-tengok betul-betul, kau boleh nampak ada parut kat situ, itu adalah parut pembedahan."




Jurutera : "Kadar kelajuan yang agak memberangsangkan. Pelincir yang mencukupi untuk menyokong setiap tujahan. Ouh wow, kalau diteliti dari mata kasar, sudut lipatan tubuh itu adalah menyamai empatpuluhlima darjah. Memang sah pembedahan, sebab kalau kau tengok, diameter dengan jejari yang agak luar biasa."




Pengacara sukan : "Itu dia, satu tolakan yang menarik!! Berjaya ditahan!! Lorongan yang cantik tersebut dapat ditahan!! Gaya akrobatik yang dipamerkan!! Cubaan kali kedua, bagaimana?!! GOL!! GOL!!!! Kita lihat ulang tayang."




Peguam : "Saya tak dapat pastikan sama ada beliau layak untuk melakukan aksi sebegini. Mungkin kita boleh dapatkan kad pengenalan beliau untuk pastikan beliau sudah cukup umur. Dan ya, ini ajaib. Selalunya orang berkulit hitam yang ditindas. Tetapi berdasarkan tayangan ini, dunia sudah terbalik."



Ahli politik : "Ini jelas menunjukkan rakyat negara ini tidak mengamalkan unsur perkauman!! Tuan-tuan dan puan-puan, lihat! Inilah yang dipanggil bekerjasama antara kaum!! Mereka saling membanting tulang, memerah keringat. China, Afrika, Jepun, malahan Indonesia pun ada!! "



Akauntan : "Beliau mempunyai aset yang baik. Kedua-duanya mempunyai aset yang baik. Warna kulit tidak menjadi liabiliti bagi lelaki. Kecairan yang sempurna. Untunglah."




Ahli musik : "Nada suara yang bagus. Dari segi tone, mungkin boleh diperbaiki. Pernafasan yang agak baik. Dari segi rupa, beliau mempunyai pakej yang lengkap. Penggunaan pentas yang kurang baik. Stamina yang tinggi, itu saya puji. Secara keseluruhan, satu persembahan yang hebat. I loike."




Pelakon : "Oih!! Bukan lah!! Siapa cakap?!! Ini fitnah!! I pakai seksi pun tak pernah, setakat skirt pendek nampak paha dan spagheti nampak lurah itu biasa lah. Parut? Iye memang I buat pembedahan dulu, tapi parut I sebelah sini, bukan sebelah situ!! Ini fitnah!! Tahi lalat? Hey mana kau tahu tahi lalat kat bontot I?? Dalam video tu ada eh? Sepatutnya jurukamera tu tak shoot tahi lalat I!!"




Media : TAHI LALAT DI BONTOT, MEMAKAN DIRI.




Entah video apa aku pun tak pasti. Maria Ozawa pun aku tak kenal. Ha, ni ada sorang lagi nak menyibuk jugak. Tapi tak sahlah kalau tiada beliau dalam quote imaginasi aku.




Sami Vellu : "Dei bukan saya la dalam itu video. Saya India, itu Afrika, kulit juga sama. Lagipun itu dia punya besar, saya punya kecik jugak."

No comments: